hela veckan

Måndag:
vaknade vid 05.00 och låg i blodsocker på 3,8.

Blev de att göra i ordning frukost och kaffe: )
Efter de blev de att duscha och fixa sig i ordning för jobbet: )

Efter jobbet blev de att fixa hemma och kolla film:)

Tisdag:
vaknade jag vid 05.30 och låg jag i blodsocker på 4,7 .
Blev de att äta frukost och dricka kaffe.
Efter de blev de att duscha och göra sig klar för jobbet.

Sen efter jobbet blev de att vara med en kompis och vi kollade tv.

Onsdag:
Vaknade vid 06.00 och låg i blodsocker på 3,9.
Gjorde i ordning frukost och kaffe.
Blev de att göra sig klar inför jobbet och åka till jobbet vid 07.30.

När jag kom hem från jobbet blev de bara att vila för mig.

Torsdag:
Vaknade klockan 05.00 och låg i blodsocker på 4,1.
Gjorde jag i ordning frukost och kaffe.
Blev de att jag duschade och gjorde mig klar för jobbet.

Efter jobbet blev de bara att göra mat och sen blev de att vila.

Fredag:
Vaknade vid 06.00 och låg i blodsocker på 4,5.
Gjorde jag i ordning frukost och kaffe.
Blev de att duscha och göra sig klar till jobbet.

Efter jobbet blev de direkt hem och fixa hemma:)

Hoppas ni andra haft en bra vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback