Helgen

Fredag:
 
 Vaknade vid 06.00 och låg i blodsocker på 5,0.
Blev de göra frukost och sen duscha, göra sig klar för jobbet.
 
När jag väl kom till jobbet blev de börja jobba på en gång.
 
Efter jobbet blev de hem och fixa till en skulle komma över till mig.
 
Blev de kolla tv och sedan mysa i soffan:)
 
 
Lördag:
Vaknade jag vid 10.00 och låg i blodsocker 4,3.
Blev de fixa gröt, 2 mackor , te till fina T och kaffe till mig.
 
Sen blev de kolla tv och mysa.
Efter de kom Lennox till mig, vi gick då ut en lång promenad med Lennox på 2 timmar.
 
Sen blev de kolla tv och film, busa med Lennox.
 
Söndag:
 
Gick upp vid 08.00 och då låg jag i blodsocker på 5,0.
Blev de fixa gröt, mackor och kaffe.

När T hade vaknat gjorde jag te till han och fixade mackor till han.
Blev de fixa sig i ordning och gå ut med lennox.
Lämnade T vid hans bil då också.
 
Blev de en hel dag med Lennox och vi har varit ute i sammanlagt 9 timmar.
Busas med andra hundar och tränat mycket.
 
Hoppas ni andra haft en bra helg:)

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback