helgen

Fredag;
 
Idag klockan 06.00 och låg i blodsocker på 4,0.
Gjorde i ordning gröt , två mackor och kaffe.
 
Blev de faktiskt fixa sig in för jobbet och duscha.
 
Efter jobbet blev de hem och plocka undan saker i lägenheten för att vänner kommer hit.
 
Det blev de att kolla tv och bara vara, sova senare.
 
Lördag:
 
Vaknade vid 10 och då låg jag i blodsocker på 3.9.
Efter de blev de att fixa frukost, kaffe.

När jag hade gjorde de duschade jag och efter de blev de hämta underbara Lennox.
Varit ute i 2 timmar med han och nu ligger han och sover mellan mina ben i soffan underbara lennox.
 
Ska fixa disken nu innan min kompis kommer och sådant.
Blir de ut med fina och underbara Lennox:)
 
Kan säga händer mycket i mitt liv just nu som gör en as glad.
Massa nya underbara vänner och sådant.
 
Söndag:
 
Vaknade jag vid 09.00 och låg i blodsocker på 4.9.
Blev de plocka undan alla saker och göra i ordning hemma.
Diskade massa  disk, var med en vän.
 
EFter min vän åkt hem blev de att vara med underbara Lennox.
 
Vi gick en promenad på 3 timmar och hjälpte polisen att hålla i en bom så dom kom förbi den:)
Min hund ville hälsa på dom och blev klappad av en av dom:)
 
HOppas ni andra haft en helg:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback