Mysiga helg:)

Fredag:
 
Gick jag upp klockan 05.00 och då låg jag i blodsocker på 4,7.
 
Gjorde jag i ordning frukost och kaffe, te.
 
Blev de dusha och fixa sig i ordning innnan jobbet :)
 
När jag kom till jobbet så var de bara att börja jobba direkt:)
 
Efter jobbet så kom underbara mamma hem till mig och vi fixade massa i min lägenhet och efter de blev de åka till solna centrum och äta och köpa massa där till lägenheten:)
 
Blev de mysa framför tv och sådant :)
 
Lördag:
 
Vaknade vi vid nio och gjorde i ordning frukost.
 
Blev de fixa de lila i lägenheten som fanns kvar att göra, jag packade med massa kläder ditt, som behövdes tvättas och sådant.
 
Blev de att följa med mamma och pappa hem , för att ta de lungt hos dom under en dag.

Kändes bra att vara där och varva ner och sådant.
 
Kollade tv där och hjälpte mamma hemma och packa allt som skulle till min lägenhet.
 
 
SÖndag:
 
Vaknade vid 08.00 och låg kvar ett tag i sängen för att allt snurrade när jag vaknade.
Sen gick jag ner för att göra smotthis och mackor till mig, kaffe.
 
Efter de blev de packa allt som var ny tvättat och har färgat mina jeans och de blev as bra faktiskt.
 
Blev de att åka hem till mig, med mina underbara föräldrar, vi fixade en ny gardinstång och gardiner och böt mattor och satte upp nya gardiner över allt i lägenheten.
 
Nu känns de som hemma igen och allt ser bra ut och nu ska jag bara dammsuga och fixa resten sen blir de mat och massa annat här hemma.
 
20.00 kommer T över och jag måste vara klar till dess faktiskt.
 
Hoppas ni andra haft en mysig helg :)
 

 
 
 

Kommentarer
Jennifer säger:

Hoppas att du får en fin måndag!

Svar: Tack hoppas du också får en trevlig måndag:)
None None

2012-11-19 | 11:33:33
Bloggadress: http://www.nattstad.se/_eleonore_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback