Underbara Söndag:)

Vaknade vid 11.00 brevid den finaste, låg då i blodsocker på 6,3.
 
Låg vi kvar en stund i sängen och myste.
Sen blev de upp , göra i ordning mackor och kaffe, te.
 
Gjorde jag mig i ordning för att åka hem från den finaste, vid klockan halv två åkte jag.
Saknar den finaste nu, men på tisdag får man puss och kramas på med honom igen.
 
När jag kom hem så handlade jag saker som fattades till maten som jag ska äta senare.
Nu sitter jag och bara tar de lungt innan jag ska tvätta vid 19-22.30 .
 
Ska nog snart snacka med min underbara vän Jennifer och de ska bli skönt:)
Jennifer du är en av mina bästa vänner, skönt att vi håller kontakten fast du har flyttat gummsan.
 
 
Hoppas ni andra har och haft en bra söndag:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback