Underbara Torsdag:)

Vaknade vid klockan 06.40 och låg i blodsocker 4.9.
Gjorde avocado, blåbär, jordgubbs smotthis, två mackor och kaffe till frukost.
 
Blev de att duscha och sen gjorde jag mig i ordning för att åka till jobbet.
 
När jag kom till jobbet idag blev de att börja jobba igen.
 
Efter jobbet blev de att fixa mat och sen blev de faktiskt att kolla tv .
Kollade på tv2 dokumentation utifrån och de handlade om donatorn som vaknade till liv.
 
Var en as bra dokumetör och tycker alla människor ska se.
 
Dom läkarna hade fel om allt och tycker dom borde tänka om.
 
Nu ska jag äta sen sova in för att orka upp till jobbet i morgon .
 
Hoppas ni andra haft en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback