Helgen:)

Fredag: 
Blev de gå upp 04.35 och då låg jag på 4,8 i blodsocker.
Sen blev de duscha och göra sig klar.
Var de att bege sig till jobbet med tunnelbanan.
 
När jag kom till jobbet vid 08.00 så blev de kaffe och sen blev de jobba.
 
Efter jobbet blev de att möta M i Solna centrum och sen hem.
Blev de beställa pizzA:)
 
Efter de blev de kolla film och sova vid 00.00.
 
Lördag:
Idag vaknade man vid 09 och låg i blodsocker 5.9 .
 
Blev de äta frukost och efter de blev de duscha, göra sig klar , för att åka och träffa underbara Sofie :)
Så åkte vi till Solna Centrum och där blev de att klippa sig, fick ett par skor av min kompis som var nya som hon inte kunde ha och så blev de handla hem mat.
 
Blev de åka hem och äta lunch och sen blev de snacka med mycket skratt.
Sofie åkte hem vid 17.00 och nu känns de skönt att vara själv, nu blir de bara vila, kolla tv.
 
Söndag :
Gick upp klockan 08.00 och gjorde i ordning varma mackor, kaffe:)
Blir de duscha och göra sig klar, för att träffa J vid näckrosen.
Sen ska vi fika och efter de blir de att fixa tvätten för mig.
Ska bli lugn dag annars :)
 
Hoppas ni andra haft en bra helg:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback