Onsdag:)

Idag vaknade man 04.30 och satte på tv4 för att se nyhetmorgon.
Efter de blev de att duscha och gör sig klar in för jobbet.
 
När man kom till jobbet blev de att dricka kaffe först och sen blev de att börja jobba.
 
Efter jobbet blev de att gå direkt och handla.
När jag kom hem efter handlingen blev de att packa upp de jag hade handlat, göra kaffe.
Vilade i soffan innan jag började med maten och efter de började jag med maten:)
 
Till mat blev de pasta och baconsås.
 
Nu sitter man och väntar på att en kompis ska komma hit som man inte träffat på ett tag.
 
EFtersom jag har jobbat mycket och sedan haft mycket i livet att göra.
 
Hoppas ni andra haft en bra dag:)
 



Kommentarer
MY VESTLUND ' säger:

Ha en härlig torsdag! =)

Svar: Tack detsamma:)
None None

2012-11-01 | 11:19:21
Bloggadress: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback