Tack<3

Tack underbara Lisa för att jag får ta hand om fina och underbar Lennox ibland.
Lennox och du gör så att man blir glad.
 
Lennox är den finaste hunden och den roligaste hunden som finns att ha och göra med:)
Lennox är en busig och fin dvärgpincher :)
 
Lennox gör en så glad varje dag:)
 
Idag tränade jag komando övningar på han och han lyssnade klockrent och de var kul att se:)
Sen hälsade han på en jätte fin han hund idag och dom två gick jätte bra ihop faktiskt.
 
Är så glad för all uttveckling jag och Lennox har gjort ihop:)
Blir nästan tårögd för att allt har gått bra:)
 
Älskade Lennox gjorde utfall mot andra hundar innan men inte längre och de glädjer verkligen mig.
Han går bara på nu, genom att jag ger ett komando gå framåt och då gör han de.
 
Lisa du har en underbart fin hund och de kommer han vara :)
 
 
Tack igen för att jag får ha din hund ibland:)
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback