Denna vecka

I måndags vaknade jag vid klockan 03.00 och låg i blodsocker på 4,6.
Blev de att fixa frukost som blev två mackor, smottis och kaffe.
 
Blev de att duscha och göra sig klar för jobbet.
 
Efter jobbet blev de hem och vila, kolla tv.
 
I tisdag vaknade jag vid klockan 04.30 och låg i blodsocker på 4,7.
Så gjorde jag smottis, två mackor till frukost, kaffe.

Blev de göra sig klar till underbara jobbet.
 
När jag kom till jobbet blev de att byta avdelning pga av brist på personal.
 
Men de gick as bra och efter jobbet blev de fixa middag, kolla tv.
 
Onsdag vaknade jag vid 03.45 och låg i blodsocker på 4,5.
Blev de göra gröt,mackor och kaffe.
Så blev de att göra sig klar för underbara jobbet.
Efter jobbet blev de att fixa och städa hemma.
Blev de middag och läsa min bok.
 
Torsdag vaknade jag vid 06.00 och låg i blodsocker på 4,3.
Blev de fixa frukost som blev gröt, bär i gröten och kaffe.
Duschade efter de och sen gjorde jag mig klar för att åka till jobbet.
 
När jag kom hem var jag jätte trött och mådde inge bra, var as förskyld.
Men fixade biffar till middag och potatis.
Sen blev de sova för att orka upp och kunna jobba fredag.
 
Idag fredag vaknade jag vid klockan 06.00 och låg i blodsocker på 4.8.
Gjorde jag frukost, kaffe.
Efter de blev de göra sig klar för jobbet.
När jag var på väg så mådde jag mindre bra var nära på att somna på roslagsbanan.

Men snackade i mobilen för att komma av i mörby.
 
När jag kom hem blev de diska och fixa mat.
 
Nu kollar man lets dance och hoppas att robinson robban åker ut.
 
Hoppas vi ni haft en bra vecka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback