Helgen:)

 
Fredag;
Sen blev de duscha och göra sig i ordning för jobbet.
 
 Efter jobbet blev de träffa N och kolla på film, tv:)
 
Lördag:
Vaknade vid 10.00 och låg i blodsocker på 4,6.
Blev de att fixa 2 mackor, kaffe och gröt till mig och N:)
 
Så gick vi ut med fina och underbara Lennox.
Efter de blev de gå och handla kompresser till mitt skärsår.
Som inte ville sluta blöda och nu är de ett fint sår som inte blöder och fin skorpa på de.
Sen skulle N åka hem och lämna busskort till sin mamma och då passade jag på att diska och bara gosa med fina Lennox.
 
Blev de gå och handla till maten vi skulle äta och sen möta N vid bussen.
 
Gjorde vi i ordning maten och jag rullade egna köttbullar.
 
Efter middagen blev de att kolla massa film:)
 
Blev de för oss att sova.
 
Söndag:
Vaknade vi vid klockan 09.00 och jag låg i blodsocker på 4,5.
Blev de fixa 2 mackor, gröt och kaffe,te.
Så efter de duschade jag och gjorde mig i ordning.
 
Efter de blev de lämna N vid bussen och gå en lång promenad med underbara Lennox.
Våran långa promenad var mysig,med strålande sol och så tog jag massa kort.
 
Efter de så ringde jag J och vi skulle träffas vid 13.00, men vi träffade vid klockan 13.30 i stället.
Vi fikade och så kollade vi tv och film.
 
Sen åkte han hem vid 16.00 och jag mådde dåligt pga av feber och snorrar som bara den.
Men nu mår man lite bättre faktiskt och de känns skönt.
 
Blev de fixa min middag, som blev kycklingsås med curry, paprika i och egengjord potatismos till.
Nu blir de vila och ta de lungt eftersom jag inte mår så bra.
Känner mig yr och känns som man inte är med, pga en jävla förskylning och feber.
 
Hoppas ni andra haft en bra helg:) 
Min bild idag från fotograferingen:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback