Nu

Nu har jag tänkt mycket och bestämt mig för visa saker i mitt liv.
För de första att ha vänner i ens liv som inte snackar massa skit och har valt bort sådana nu.

Sen blir de att vara med mina underbara nya vänner i sthlm och sen blir de att skaffa flera nya vänner i sthlm också.
 
Orkar inte ha vänner man aldrig är med eller aldrig träffar.
Sen när man skriver massa saker och att de är hemligt då är dom bara nyfikna så dom kan snacka vidare om de.
Men nu vill jag bara vara i fred från er och leva mitt liv fullt ut med mina underbara vänner som finns för en jämt.
 
Älskar mitt liv som de är nu när man valt bort endel gammla vänner som man inte träffar:)
 
Hoppas ni förstår mig och låter mig vara nu:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback