Underbara helg:)

I fredags så vaknade jag vid klockan 05.30 och låg i blodsocker på 4,9.
Blev de gå upp göra gröt med blåbär i och mjöl, två mackor med ost, gruka på och kaffe.
 
Så blev de att duscha och göra sig klar för jobbet.
När jag kom till jobbet blev de städa och plocka undan disken och ställa den i diskmaskinen och plocka ut de.
 
Efter jobbet blev de hem, packa i ordning mina saker och åka samma buss som mor, släktingar och mammas ena arbetskollega ut till föräldrarna.
 
När vi kom ditt vid 22.39 blev de äta kvällsmål och sen sova.
 
 
Lördagen:
Gick jag upp vid klockan 09.00 och låf i blodsocker på 4.9.
Hjälpte jag mamma  och göra i ordning kaffe, ställa fram frukost.
 
Sen kom bror och hans sambo, fasters två älsklingar till oss.
Blev de mycket mys med fasters minsta älskling och busade med andra fasters älskling.
 
Blev de middag när min andra bror kom och hans sambo.
 
Efter dom hade varit där blev de spela spel och sen blev de äta och dricka te, sova.
 
Söndag:
Vaknade jag vid 08.00 och låg i blodsocker på 5.0.
Blev de hjälpa mamma med frukosten och göra kaffe.
 
Efter de blev de duscha och göra sig klar för att åka hem till underbara Solna igen.
När jag kom hem blev de faktiskt att plocka undan hemma och dammsuga, städa badrummet.
 
Efter de blev de äta och kolla tv.
Har bestämmt att träffa underbara C i veckan här också.
 
Hoppas ni andra har haft en bra helg:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback