Underbara onsdag:)

Idag vaknade jag vid 05.00 och låg i blodsocker på 5.0. Blev de att duscha och sen göra sig i ordning för jobbet:) När jag kom till jobbet blev de faktiskt att dricka kaffe och snacka med min gamla chef. Började jag jobb och jobbdagen har varit underbar. Efter jobbet blev de hem och diska och plocka undan. Så har jag gjort till middag egna gjorda biffar och pasta, brun sås. Underbar dag och efter de ska jag kolla på efterlyst om ,min älskade vän Jocke som blev misshandlad till döds i september. Så nu vill vi alla ha hjälp att få fast den kille som är misstänkt för mordet på min underbara vän Jocke. Snälla alla ni som läser detta kolla efterlyst klockan 21.00. Hoppas ni haft en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback