wonderfull day :-)

idag vaknade man vid klockan 05.00 och låg i blodsocker på 4,8.
Gjorde jag gröt, 2mackor och kaffe.
Blev de att duscha och gjorde mig i ordning för min första dag på nya jobbet.
 
När jag satt på bussen blev jag jätte nervös och började må illa.
När jag steg av bussen så gav de sig lite faktiskt.
När jag kom fram till jobbet så blev jag jätte bra bemött.
 
Så trevliga arbetskollegor:)
 
När jag och mina arbetskollegor skulle hem så åkte vi samma buss och vi pratade mycket.
 
Jag handlade i hallonbergen innan jag åkte hem.
 
Blev de kött, potatis och champinjon sås och kokade ärtor:)
Efter de fick jag ryck och ville baka:)
Gjorde diabetes blåbärs muffins och dom blev jätte goda:)
 
Nu kollar man tv och ska snart sova:)
 
Hoppas ni haft en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback