Fredag:)

Idag vaknade jag vid klockan 04.30 och låg i blodsocker på 4,7.
Gjorde jag smottis, 2 mackor med ost med grönsaker på och kaffe.
 
Blev de hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning för sista dagen på jobbet.
 
Idag när jag kom till jobbet så fick jag ett bra bemötande och allt är underbart.
 
När jag skulle åka hem idag så kom alla barnen och kramade mig, dom ville inte att jag skulle sluta på jobbet idag.
 
Jag blev väldigt tårögd när dom inte ville att jag skulle åka och fick kramar av personalen som jag jobbat med också.
Skönt och dom ville ha kvar mig med och är glad för deras underbara bemötande.
 
När jag  kom hem blev de att städa i ordning för i morgon för då kommer bror hit.
Nu sitter jag och kollar tv och snackar med en kompis via sms.
 
Hoppas ni har haft en bra fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback