Igår:)

Igår vaknade jag vid klockan 04.30 och låg i blodsocker på 4.5.
Blev de att göra smottis på avocado, blåbär, hallon och mackor med ost och skinka på, kaffe.
Så efter de blev de att duscha och gör sig klar för jobbet.
 
Åkte till jobbet vid klockan 06.30 och när jag kom till jobbet vart de att skriva en del papper och sen dricka kaffe.
 
När jag började jobba så frågade mina arbetskollegor om jag kunde jobba denna dag på en annan avdelning och jag sa ja, för att de fattade folk på denna avdelning.
 
Var en rolig dag med mycket nya intryck och sådant.
 
Efter jobbet blev de hem och äta sen kom underbara J på besök.
 
Vi drack kaffe och satt pratade mycket och kollade tv.
 
 
Sen åkte J hem och jag drack te och sen läste jag torka aldrig tårar utan handskar.
 
Hoppas ni andra hade en bra onsdag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback