Lördag:)

Idag vaknade jag vid 07.00 och låg i blodsocker på 4,8.
Så gjorde jag i ordning 3 mackor och kaffe till frukost.
 
Sen blev de att duscha och fixa i ordning sig.
Efter de blev de baka en kladdkaka och den blev jätte god faktiskt.
 
Så blev de att möta sin bror och hans sambo i Solna och så bjöd jag dom på fika hemma hos mig.
Min bror och hans sambo hade med sig en blomma till mig också, får se om jag kan ta hand om den blomman och dom var här för första gången idag.
Vi snackade mycket med varandra och sen skulle dom vidare.
 
Och jag började göra lunch och efter de har ja läst boken jag läser och den är as bra.
Har nästan läst ut den på 2 dagars läsning och sen kommer jag börja på en ny bok.
 
Sitter just nu och väntar på underbara J :)
Som kommer hit för att han ville träffa mig och vara med mig.
 
Eftersom mina andra vänner fick återbud pga av magsjuka och 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback