MITT LIV

Jag kan säga att jag börjat om mitt liv nu.
Har tagit bort alla vänner som jag inte umgås med ens om dagarna och sådana som inte lägger ner energi ens för att träffa en.
 
Så nu har jag ett liv med ett underbart jobb jag älskar och vänner som jag umgås med varje dag.
Sen har jag träffat en kille som jag nu har varit med endel och de känns rätt.
 
Sen har jag fixat i min lägenhet massa och nu har jag fått de som jag vill ha det.
Så finns bara en sak till jag ska fixa i min underbara lägenhet och de kommer bli ännu finare i lägenheten.
 
Så har jag  fasnat för att baka mycket och bjuda vänner på middag, killen  som jag har träffat ett tag är jag med nästan varje dag efter jobbet.
 
Saknar bara en sak i mitt liv och de är min farmor som är sjuk och jag vill bara vara med henne varje dag men de är svårt när hon  bor så långt bort och jag jobbar varje dag.
 
Men jag älskar mitt liv och är glad för att mina nära vänner finns, nya vänner, familj och släktingar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback