Underbar fredag:)

Vaknade vid klockan 05.30 och låg i blodsocker på 4,9.
Blev de att göra smottis och 2 mackor med ägg på och kaffe.
 
Blev de att duscha och göra sig klar för jobbet, när jag kom till jobbet blev de att gå igenom massor med arbetskollegor och sådant.
 
När jag skulle åka i väg hittade jag inte alla mina saker och fick springa runt lite.
Men när jag väl var på väg till farsta så blev de att ta de lungt och bara sitta på roslagsbanan till sthlm södra, sen blev de tuben till t centralen och sen blev de att ta pendeltåget till farsta strand.
 
Var i farsta hos L vid 17.49 och vi kramades, myste i soffan och lyssnade på musik.
Blev de att fixa maten som blev pommes och korv till middag:)
 
Sen satte vi oss ute på L fina inglassade ballkong.
 
Blev de att gå och lägga sig för att sova och mysa.
 
Hoppas ni andra haft en bra fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback