Underbara dag:)

Idag vaknade jag vid 04.50 och låg i blodsocker på 4.7.
Blev de att göra smottis, 2 mackor med skinka,ost,grönsaker och kaffe.
 
Sen  blev de att duscha och göra sig klar för att åka och jobba.
 
När jag kom till jobbet så blev de att dricka kaffe och sen börja jobba direkt.
 
När jag var på jobbet idag ringde chefen och frågade mig om jag ville ha ett jobb på en annan förskola hos dom, självklart sa jag ja.
 
När jag kom hem så blev de att göra ordning kycklingsås med grönsaker i och kyckling, till de blev potatismos.
 
Sen sms min bror mig och frågade om hans sambo och han kunde komma förbi på lördag klockan 12.00.
 
Så har städat lite och skurat och sådant.
 
Kollar just nu tv och ska fortsätta efter.
 
Hoppas ni haft en bra torsdag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback