Underbara skärtorsdag:)

Vaknade vid 05.30 och låg i blodsocker på 4.3.
Blev de att fixa smottis, 2 mackor med och kaffe.
 
Efter de blev de att göra sig klar för att jobba på underbara avdelningen kristallen.
 
När jag kom ditt blev jag jätte bra bemöt på morgonen och mådde bra hela dagen.

Sen kom min förre detta arbetskollega och frågade om hon fick låna mig en liten stund, efter saker jag hade sakt till chefen och de fick hon göra.
 
Sen har vi löst allt och de känns skönt.
 
Efter jobbet blev de att städa hemma, fixa middagen hemma och sen lyssna på musik hemma för att lugna ner mig efter allt som hänt.
 
Längtar redan till tisdag, för då kommer jag jobba igen på avdelningen kristallen.
 
Hoppas ni andra haft en bra torsdag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback