Underbara Tisdag:)

Idag vaknade jag vid klockan 05.00 och låg i blodsocker på 5.0.
Blev de att fixa smottis, två mackor och kaffe:)
 
Så efter de blev de att duscha och fixa sig klar för jobbet.

När jag kom till jobbet så frågade mina arbetskollegor om jag kunde bytta avdelning idag till stora barnen.
De sa jag ja till för en av arbetskollegorna var sjuka och då ställde jag upp och jobbade längre.
 
Känns skönt att jobba igen nu och att allt börjar ordna sig i livet.
 
När jag kom hem så blev de plocka undan hemma och sådant.
 
Nu blir de fixa mat och sen blir de bara ta de lungt för i morgon börjar jag mycket tidigare än vad jag är van.

Fick överskott energi och packade  diabetes muffins nyss, tills i morgon för då ska jag träffa J.
 
 
Hoppas ni andra haft en bra tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback